Kärleken

 
Den nionde juli var Helenes och Johans dag. Den dagen då de firade sin kärlek till varandra genom äktenskap. Båda är så otroligt fina människor och jag tror att de kommer att få ett underbart liv tillsammans. Vigseln ägde rum i en vacker jämtländsk by som heter Alsen. Vädret var helt underbart och den svenska sommaren visade sig från sin allra bästa sida. Jag är så glad att jag fick vara med denna kärlekens dag och föreviga deras speciella band. Jag var med hela dagen, från frisören till sista dansen. Jättekul! Här har jag samlat en del av de bilder jag tog under porträttfotograferingen. 
 
 
Här längst ned fastnade faktiskt fotografen på bild också när bruden klickade av kameran. 
Veronica Wallgren

Gud så underbara bilder!

Svar: Tack snälla du Veronica!
Victoria Rennerståhl

Tomas

Underbara bilder älskling. Den sista går rakt in i hjärtat. ❤

Svar: Åh.... ❤
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Så vackra bilder. Vilken magisk plats :D

Svar: Tack fina du! :)
Victoria Rennerståhl