Mot ett äventyr

 
Imorgon bär det iväg på ett äventyr som jag har längtat länge efter, nämligen en resa till Island! Fyra dagar på den underbara, vackra ön väntar. Jag tar för givet att jag kan fylla kameran full med bilder som jag sedan kan visa er. Innan dess visar jag denna bild från ett annat underbart ställe, Norge. Ha det bra så länge! 
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Hoppas att ni får en underbar resa :D
Ser fram emot bilderna ;)

Svar: Tusen tack fina du! :)
Victoria Rennerståhl

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Vad roligt! Ha en bra resa :)) Själv åker jag till Norge på lördag, det är ju så kul att fota i en sån häftig natur som finns både där och på Island!

Svar: Tack Johanna! Och detsamma! Norge är ju helt fantastiskt! Ser fram emot bilder sen :)
Victoria Rennerståhl

Linda

Åh, Island! Mitt drömresemål! :D Ha det helt fantastiskt bra!

Svar: Tusen tack! Jag hade det superbra! Du borde åka dit!
Victoria Rennerståhl

jennifer

Åh vad kul, hoppas du får många fina bilder :) Det lär du ju få! :D

Svar: Haha, jag har åtminstone fyllt hårddisken med massor av bilder! ;) Det kommer mycket här på bloggen framöver.
Victoria Rennerståhl

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Island är så underbart, hoppas du får det bra! :)

Svar: Tack, jag hade helt strålande! :)
Victoria Rennerståhl

Lena

Men så roligt! Hoppas verkligen att du får den där fantastiska naturupplevelsen när du är där :)

Svar: Tack Lena, det fick jag verkligen! :)
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Jätte vacker bild :-) Island är så vackert

Svar: Ja, det är det verkligen!
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Ja även Norge som du visat visa denna bild och andra :-)