Helene + Johan

 
Min kära vän Helene har sagt ja till sin Johan. Jag fick äran att föreviga detta underbara minne. Här ser ni bara några av godbitarna från fotograferingen. Det kommer mer från denna kärlekens dag framöver. Just nu får jag lämna resten av bilderna oredigerade (även om det är väldigt svårt!) och fokusera på en mycket spännande resa som jag har framför mig. Jag ska hinna packa och förbereda innan det bär iväg på torsdag!
 
Tomas

Superfina bilder fina du. Jag ser fram emot att få se fler men först reser vi! Det är nära nu! <3

Svar: Tack älskling! Ja, nu är det nära! <3
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Alltså vilka bilder! Jag vill ju ha ett bohemiskt bröllop med bilder tagna ute i naturen och detta var så vackert! Roligt också att se dig fota personer då du nästan bara visar upp natur/djur (vilket jag älskar). Helt fantastiska bilder och ett väldigt vackert brudpar :)

Svar: Åh, tusen tack! Vad glad jag blir! :)
Victoria Rennerståhl

Katarina

Vilket vackert brudpar! Du har verkligen lyckats fånga de romantiska vibbarna i luften :) 👰🌹🌿

Svar: Tack Katarina!
Victoria Rennerståhl

Sofia

Vad fina de var och vilka vackra bilder!

Svar: Tack Sofia!
Victoria Rennerståhl

Johanna

Vackra bilder! :)

Svar: Tack Johanna! :)
Victoria Rennerståhl

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Vilka vackra bilder! Precis som alltid! Förresten jag har en liten fråga, använder du reflexskärm? I så fall vilken färg (silver, vit eller guld) och storlek har du på den? / Sara :)

Svar: Tack snälla du! Jag har en reflexskärm, men jag använder den inte så ofta. När jag använt den är det vid porträttfotograferingar. Jag har en med alla färger (man vänder ytterhöljet ut och in, eller tar av det, beroende på vilken färg man vill ha). Kommer inte riktigt ihåg vilken storlek jag har dock. Tror att jag köpte den på kaffebrus.se.
Victoria Rennerståhl

Lena

Jättefina bilder :D

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Sv. Okej tack för svar!
Får jag fråga vilken/vilka av färgerna du i så fall föredrar mest? De som jag tittat på har oftast två färger, silver-vit, silver-guld, eller guld-vit och eftersom jag inte använt en tidigare vet jag inte riktigt vad som är mest användbart. Hade framförallt tänkt använda den till porträttfotografering som du. / Sara :)

Svar: Jag har använt silver mest. Tycker kanske att guld ger lite väl mycket gult sken, men det beror ju såklart på vad man vill använda den till. Personligen tror jag att jag skulle valt silver/vit. Lycka till! :)
Victoria Rennerståhl

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Sv. Återigen tack för svar!
Tror faktiskt det lutar åt de två färgerna du föredrar nu (silver-vit). / Sara :)