Skogsmänniska

 
En promenad med min kille och syster i djungeln resulterade i ett av de allra bästa ögonblicken från resan. Vi fick otroligt nog syn på den här orangutangen, eller skogsmänniska som det betyder på malajiska. En nyfiken ung orangutang som inte riktigt kunde slita blicken från oss. Vi kom riktigt nära den och kunde följa den runt i skogen en hel timma. Det var helt fantastiskt. Jag hade ett lyckorus i hela kroppen länge efter det. 
 
Borneo
Dixi Wonderland

DET ÄR DRÖMMEN! Få se vilda orangutanger, helt fantastiska bilder :D

Svar: JAAA! Tack så superdupermycket!
Victoria Rennerståhl

Louie

Helt fantastiskt! Väldigt vackra bilder:)

Svar: Tack snälla du!
Victoria Rennerståhl

Alex

Underbar blogg! vad är det för kamera du använder?

Svar: Hej Alex! Tack snälla! Jag använder Nikon D600. Här kan du läsa lite mer om vad jag har för utrustning: http://rennerstahl.se/category/kamerautrustning.html
Victoria Rennerståhl

Katarina

Fantastiska närbilder! Så häftigt att upptäcka den skygga apan själva utan guider och andra människor, bara vi tre ute i vilda djungeln tillsammans med en supersöt orangutangunge!

Svar: Ja, hur häftigt som helst!!
Victoria Rennerståhl

Cissi

Häftigt!

Nu ska jag läsa vidare om er resa :)

Svar: Tack! Vad kul att du gillar det!
Victoria Rennerståhl