Så glad!

 
 
Tack Blogg.se som har uppmärksammat min blogg på förstasidan! "En helt magisk fotoblogg" - Jag kunde inte ha fått en finare beskrivning. Jag är så tacksam!
 
Jag är så glad också för alla som kikat in här hos mig och som har lämnat så fina kommentarer. Välkomna till Victorias fotovärld! 
Sarah

Va kul för dej :)

Svar: Tack så mycket, väldigt roligt!
Victoria Rennerståhl

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Jag förstår helt klart varför Blogg.se vill uppmärksamma din blogg. Du tar verkligen magiska bilder! Du kommer att vara en stor inspiration för mig hädanefter. Har börjat följa dig på Bloglovin' och ser fram emot att ta del av ditt liv - igenom en kameralins :)

Svar: Men åh, vilka fina ord! Vad glad jag blir! Det känns alltid kul när människor uppskattar mina bilder som jag jobbar så hårt med att få till. Välkommen till Victorias fotovärld! ;)
Victoria Rennerståhl