Byter skepnad

 
Det känns att hösten närmar sig. Nätterna är kalla, träden börjar gulna och dimman sluter sig tätt om marken. Jag gillar den här tiden på året. Det är under hösten som jag har tagit de flesta av mina favoritbilder. Det är intressant att se hur naturen byter skepnad, gör sig beredd på vintern. 
 
Dixi Wonderland

Jag tänkte också på de när jag var ute att gick att många av träden börjat tappa sina löv och att många av dom är gula. Hoppas vi får en riktigt solig höst! :)

Svar: Det hoppas jag med!
Victoria Rennerståhl

Fanny

Wow vilka häftiga bilder, de ser verkligen kusliga och vackra ut. :)

Svar: Tack Fanny!
Victoria Rennerståhl

Carina

Helt magiskt!

Svar: Tack!
Victoria Rennerståhl

Jessie

Jag har oxå märkt att hösten har kommit med änna storm fart. Det har blivit liksom kallare på kvällarna, sedan känner man även på morgonen att det blivit kallare och sedan även löven som fallit på marken.

Dina bilder leverar ju varje gång, helt otroliga! 💖

Svar: Åh, tack snälla du! :)
Victoria Rennerståhl

Kirunafotominnen

Stämningsfullt och vackert, särskilt fotot med hopptornet!

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl