Tips: Nordisk vildmark

 
Något av det bästa som jag kan se på tv är faktiskt naturprogram. Om du är som jag och också tycker om det kommer du garanterat att gilla denna programserie, Nordisk vildmark, som visas på SVT. Det har visats 2 av 6 delar än så länge och ni kan hitta dem på SVT Play ---> här.
 
Jag såg att bloggen Björnvandring också har tipsat om denna serie och jag kan inte annat än att hålla med om att man njuter varje sekund. Vi har ett fantastiskt djurliv i Norden och det är spännande att få en liten bättre inblick i det. Björnarna tycker jag är roligast att få följa. Första delen visas i 18 dagar till, så kolla du också!
Fotograf Annie

Jag såg att Björnvandring hade tipsat om den serien, men har fortfarande inte tagit mig i kragen och tittat på den :P Men jag ska :)

K A J J A

SV. verkligen! :)

(ledsen att svaret kom så sent men har haft kabelfel så har inte haft internet :))

♫♪ sandra T

åh underbart!

Sofia

sv: jag gillar också månen :) Den är himla speciell på något sätt!