Sommardröm

 

Tjoho! Planer smides medan järnet är varmt, det kommer bli en rolig midsommar även i år! Som det såg ut först skulle midsommar rinna ut i sanden och inte bli mycket mer än kanske en sillbit och en nubbe, men så ser inte planen ut längre! Det ska minsann kryssas på lyxfartyg med fyrarättersmiddagar och andra härligheter. Najs! Känner mig ganska nöjd med mitt infall.

 

Madde

sv: åh, tack så mycket:D



Vilken vacker bild:D

Mamma till William och Wilma

God förmiddag snygging..Vilken mysig midsommar du kommer få på fredag :) Fin bild du delar med dig på hund kexwt :) kram kram

Ulrika - Fotograf u.norman

Låter som en riktigt bra midsommar :) Vilken fin bild!

Jossan ★

Åh va kul att åka iväg på kryssning! :D

Älskar bilden måste jag säga också.:)



sv: Aw, tack så jättemycket!

Okej, jag har också haft en Olympus.:)

anna

låter kul med kryssning :)

E V A

Låter inte alls illa! Fin bild.

Är du i Jämtland förresten? Hur länge? :)

MOAA

fin bild:)

angelica

åh men så härligt det låter! kram fina du!

Mimmy

Åh jösses vilka fantastiska foton du tar! Menar verkligen det, vilken talang du har :O

Hit kommer jag absolut att återvända, ofta. Vilken inspiration! ^^,

AnnaKK

Låter verkligen som upplagt för en härlig midsommar för din/er del! :-) Här blir det lite enkelt och stillsamt firande i goda vänners lag - knytkalas, och förhoppningsvis ingen dans kring nån midsommarstång! ;-)



Ha det toppen!!! :-)

Dilin

fin bild! :)

rebecca

Så fin bild <3



sv: tack så mycket:D

Tilda

Vilket fint foto!!! :)

lovisa [fotoblogg]

superfin bild! :)