Sommaräng och solsken

 

Idag skiner solen! Nu ska jag ut och njuta av de små vackra solstrålarna som vill visa sig för mig. Gäller att passa på, för de är inte särskilt givmilda i år. Senare idag bär det iväg till huvudstaden igen och därefter den härliga kryssningen!

Ulrika - Fotograf u.norman

Härliga bilder! Hoppas ni får en trevlig kryssning :)

Marie

Ohh så vackert, samt tackar =D

Madde

vilka vackra bilder:D

Lina

Åhh tycker du? Tack verkligen, mår skit idag (operation igår) så läste din kommentar och blev jätteglad!!:)

Andrea

Härliga bilder!

Milla

Nice:) Vart åker du (ni?) på kryssning?? :-D Ha en fin resa! Kramar

Svar: Vi åker på en Royal Caribbean-kryssning i norra Europa. Vi besöker Tallinn och St:Petersburg. Ska bli så härligt! Hoppas du får en fin midsommar! Kram
Victoria Rennerståhl

classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

anna

fina bilder! och kul med kryssning :)

rebecca

sååå fint <3



sv: ja det skulle vara kul. Något jag får göra innan jag dör :)

sara

åh vilka härliga bilder! :)



javisst är hon grym live, jag hamnade nästan längst fram vid scenen också så det var en riktig upplevelse! :)

Fotograf Annie

Jo, det gäller att passa på att njuta av det fina vädret :)

Mysigt med kryssning :)

ava miranda

härliga bilder :D

jennifer

sv: jaa det är det verkligen!

tack det ser jag framemot:)

Dilin

Jätte fina bilder! :)



Tack så mycket! :)

MOAA

fina bilder!!

Jossan ★

Helt underbara sommarbilder!



sv: Det är också en konstig sak att inte alla som har blogg.se fått det ''nya'' samtidigt. Eller är det bara på prov just nu? Trodde alla skulle få det automatiskt :o Men det är lite jobbigt när man inte vet hur svaren på kommentarerna kommer fram, så jag fortsätter svara som vanligt så länge. Annars är det nya helt okej.:)

Mimmy

Sv: Hehe, vissa har TYDLIG talang med kameran (du) och andra att hitta foton på nätet att hämta inspiration ifrån ^^,

Och tål att upprepas, underbar blogg har du :)

Marina

Wow vilka härliga bilder! Sverige är såå vackert på sommaren :)

Eva Fatima

Vilka fina bilder ser jätteskönt ut där verkligen fina sommarbilder

Fotograf Malin Sundin

otroligt vackert :)

Amanda

Nu har jag dragit igång med en frågestund, fråga mej vad du vill mellan himmel och jord och jag svarar 100% ärligt :)
så släng in en kommentar/fråga på min blogg :) <33

sandrasphotography

vilka urhärliga bilder! :)