Turkey, here I come!

 
Så bär det iväg mot Turkiet för att välkomna det nya året och njuta av skön avkoppling, varmare klimat och trevligt sällskap. Jag ska njuta allt jag kan av vårt femstjärniga hotell och av färdiglagad mat och dopp i poolen. Vi kommer även att göra några utflykter, så lite kultur ska jag nog också kunna ta del av. Jag vet inte hur det kommer att se ut med bloggmöjligheterna när jag är där, men helt lottlösa ska ni inte bli. Jag har förberett några blogginlägg med bilder från min Jämtlandsvistelse och det finaste vinterlandskapet. Jag hoppas att ni får en riktigt härlig nyårshelg och en fin början på det nya året. Stor kram!
Marie

Men ohh så härligt att resa

helena

Vad underbart det låter! Jag önskar dig en härlig semester och ett gott nytt år!

Sara Björk

Åh vad härligt! Gott nytt år och ha en härlig resa nu! Ser fram emot foton därifrån =)