Fullt upp



Den här veckan har det verkligen varit fullt upp! Jag har suttit väldigt länge och jobbat med mina uppgifter till kursen i grafisk design. Jag har utformat logotyper, gjort en pitch och deltagit i formumdiskussioner. Det tar verkligen på krafterna att försöka lära sig nya program samtidigt som kreativitet är ett måste. Har försökt att sätta mig in i Illustrator-djungeln återigen, samt börjat arbeta med InDesign vilket är nytt för mig. Äntligen börjar det lossna lite och jag börjar förstå vad det är jag håller på med! Jag har också börjat använda ett program som heter Inkscape i kursen i vektorgrafik, så det är mycket nytt som försöker tränga sig in i min hjärna nu! Som att inte detta är nog, så deltog jag och min syster i en reklamtävling för unga kreatörer, vilket var roligt (trots att det krånglade en del)! Kändes som att vi hade ett ganska bra koncept. Får se hur det går med det!

Hoppas ni har en mysig helg!
Sara

Hoppas det går bra med erat koncept :) Jättefin bild! Hoppas du har en mysig helg också!

AnnaKK

Ser ut som om ekorren på fotot också ha fått sej en rejäl aha-upplevelse, eller nåt!? Vilken himla härlig min (mun!!!). Den ler ju verkligen med hela ansiktet!! :-D (Så vida den inte fräser/väser ilsket år den närgångna fotografen!? Fniss!!!)



Kan tänka mej att det är både svårt och rörigt att jobba med flera stycken nya program parallellt, men det måste vara roligt också när saker och ting börjar falla på plats.



Håller en tumme (eller båda två, rättare sagt!) för er i reklamtävlingen!!!



Ha en fin-fin söndag! :-)

minabrun - photography

sv: tack, desamma! :)

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Åh så söt :)



SV: Tack :)

Karin

Söt bild:)

Elin

Åh vad spännande saker som händer för dig :-)



Jättefin bild,vilken cooling.

Sofia N

Hej jag har veckans blogg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment



Hoppas det var okej att jag tipsade.



mary

åååh så fin bild :D Kramar

J

Söt!

louise

Åh vad söt ekorre!



SV: bildbomben från london är uppe nu!:)

Isacs Mamma

Ja du de e goda kan jag säga, och lätta att göra :)



Hoppas du får en fin valborgsmässoafton! <3

Junitjej

Vilken fin bild på ekorren!!

Hanna

Jättesöt bild! :)

Felicia Andreasson - Foto

Wow grymt fin bild!! riktigt söt, var hittade du den?? :O

Rama/naja

Fin blogg

Hoppas att du får ha en toppen fredag :)

Jenna

Hejhej! Jag har kikat på din blogg lite och jag ser att du är intresserad av fotografering. Vad kul! Vill tipsa dig om en fototävling på min blogg med ett jättefint pris, du får jättegärna delta! Det är inte alls krångligt att delta heller. Vore kul om du är med, eftersom du uppenbarligen är riktigt duktig på att fota. Här har du en länk till inlägget: http://expectations.blogg.se/2012/april/varkanslor-fototavling.html



Kram på dig!

Katarina

skön bild! =)