Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

jag kommer packa med mig så mycket outfits så att vi fotar sönder kameran xD Hade varit kul att veta kostnader gällande resan och tips gällande boende osv :)

Svar: Ja, jag känner att jag borde haft med mig några drömska fina klänningar som kunde fladdra i blåsten.. Men funktionskläder var ju lite mer gångbart ;) Jag har för mig att resan gick på omkring 7000 per person med flyg, boende och hyrbil för fyra dagar. Sedan tillkommer det ju för aktiviteter, mat och bensin och sådant. Vi tänkte oss inte riktigt för när vi bokade boende i Reykjavik alla dagar. Skulle vi ha gjort det nu hade vi bokat boenden på vägen till olika utflyktsmål, så hade vi sluppit ta oss tillbaka till stan alla kvällar och kommit lite längre i stället. Men men, det blev ju bra ändå! Bäst tyckte jag om de sydvästra delarna av Island. Var mest vattenfall och sådant där.
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Åh va häftigt och vacker bild på en vacker modell.:-)

Svar: Hehe, tack så mycket!
Victoria Rennerståhl