Nästa äventyr

 
Nu äntligen är det dags för ett äventyr som jag drömt om så länge jag kan minnas. Jag ska åka till Borneo! En söt bild från Island fick illustrera detta. Det bär iväg ikväll och jag kommer inte hem igen förrän om 16 dagar. Då vet ni vad som gäller.... Bildbomb! Ha det så underbart så länge! Puss och kram
Sandra

Jag älskar bildbomber!! Kommer att bli awesome!

Svar: Tack Sara! Nu är bildbomberna på gång! :)
Victoria Rennerståhl

FrökenTV, bloggen om tv och film

yay, nice :D

Svar: Tack! Nu är jag tillbaka från en fantastisk resa!
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Ha en underbar resa :D

Lena

Åh vad roligt!

Svar: Nu är jag tillbaka! Helt underbar resa!
Victoria Rennerståhl

Cissi

Trevlig resa :)

Svar: Tack! Nu är jag tillbaka från ett riktigt äventyr!
Victoria Rennerståhl