Alperna

 
Nu är jag åter hemma på svensk mark efter en underbar resa till Italien. Färden gick med bil genom södra Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike och till sist norra Italien och vår destination Caorle. Först ut här bjuder jag på lite bilder från färden genom Alperna. Att få passera genom de mäktiga bergsmassiven var så otroligt häftigt! Tyvärr hade vi lite otur med vädret genom Österrike eftersom att det bjöds på mängder med regn. Det gick i stort sett inte att sticka ut kameran utanför bilen, utan att den skulle få sig en rejäl dusch. De högsta bergstopparna gick heller inte att skymta i det gråa vädret. Jag njöt ändå av resan genom detta grönskande, storslagna landskap. Fler bilder från resan kommer!
 
Alperna - Italien - Österrike
Madelene Englund

Åh så vackra bilder :-)

Svar: Tack tack!
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Jag hade dött av lycka om jag hade fått bo i ett av de där små husen. Vilken magisk natur! Helt fantastiska bilder har du lyckats få :D

Svar: Ja, eller hur! Det tänkte jag hela tiden genom Alperna! Tänk att få bo här.... :)
Victoria Rennerståhl

Maria Pettersson

Du har så himla fina bilder! Jag följer dig på bloglovin nu ;)

Svar: Åh, gör du! Vad roligt! Välkommen till Victorias fotovärld!
Victoria Rennerståhl

erica

Nej gud vad roligt! Vi (jag och min familj) brukar göra samma resa och har gjort nu i 16 år (kanske låter tråkigt men det är det inte!). Vi har bland annat varit i Caorle några år :}

Svar: Jamen vad kul! Det är ju så fint hela vägen! Men det är ju en bit att köra förstås! Jag gillade Caorle, det är en mysig stad! Sedan ska man ju inte glömma Venedig och Verona! Underbara städer!
Victoria Rennerståhl