Gryningstimman

 
Morgonen när jag tog de här bilderna var helt otrolig. Det var så vackert att jag nästan inte kunde tro att det var sant. Dimman svepte in med en kuslig tystnad. Solen kämpade med att tränga igenom mörkret. Det får bli fler tidiga morgnar i höst. 
Louise

Åh så vackert! Det finns inget bättre än tidiga morgnar! :)

Svar: Åh, tack Louise! Det gäller bara att ta sig upp! ;)
Victoria Rennerståhl

Liene Svärd

Så vackert. Den andra bilden är magisk <3

Svar: Tack :)
Victoria Rennerståhl

MADDISENJ.SE

Fantastiskt vackra foton!!

Svar: Tack så väldans mycket :)
Victoria Rennerståhl

Johan

Fina bilder.

Svar: Tack Johan!
Victoria Rennerståhl

rememberthiis.blogg.se

vackert

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Johanna Dahlin

Så vackert!!! Vill gå ut i naturen istället för att sitta inne o plugga

Svar: Gör det! Ta en paus ute. Då tänker man bättre! :)
Victoria Rennerståhl

maria

Men guuud så himla vackert!!! Älskar den första bilden, helt fantastisk!

Svar: Tack så mycket! Jag älskar den faktiskt också :)
Victoria Rennerståhl

Anna Holm

Jisses vad härligt!

Svar: Mmmm, underbart!
Victoria Rennerståhl

Johanna

Otroligt vackert! Underbara Sverige! :D

Svar: Tack! Ja, underbara Sverige!
Victoria Rennerståhl

När Annie fotograferar i Kalifornien

Åh, vad vackert! :-D Jag saknar hösten så otroligt mycket. Jag får titta på dina bilder i höst och trösta mig med dem.

Svar: Jag tycker att det är helt underbart ute nu! Jag ska försöka dela med mig så gott jag kan :)
Victoria Rennerståhl

Louie

Wow!

Svar: Tack!
Victoria Rennerståhl

Nelly Saari

Gud så fantastiskt fina bilder. Förtrollade.

Svar: Åh, vilka fina ord! Tack Nelly!
Victoria Rennerståhl