Tips: PhotoScape

Jag har kommit över ett superbra tips hos endenise på en programvara som är perfekt för enklare bildredigering, men framförallt bra på att skapa bildkollage på ett snyggt och enkelt sätt. Det är programmet PhotoScape vilket finns att ladda ned gratis här.

 

 

Ni kanske har märkt att jag på senare tid har visat olika bildkollage, vilket jag enkelt har skapat i PhotoScape. Perfekt när man vill att bilderna ska ligga på ett speciellt sätt på exempelvis bloggen. Man kan i programmet välja layout, filter och ramar efter tycke och smak. Toppen!

 

pillan

tack! och detsamma!! :D

Marie

Ohhh Photoscape är riktigt bra, använder det i typ varje inlägg, så smidigt att använda.



kram

kajsa

bra tips :)

Thea

Jag använder mej bara utav photoscape, älskar det programmet! :) Jättefin blogg du har förresten, vilka fantastiska bilder! Hur mycket reser du kvinna?! Haha, blir så avundsjuk, speciellt på den där bilderna från safarit, åh, jag vill också!

Josefin | Hobbyfotograf

Svar: Okej :)

Använder också Photoscape, men hur gör du det så brett? Jag kan bara ladda upp det i 400px på bloggen. Det går inte bredare för mig ! :S

Synöve

Jaha, jag hann inte så långt bort innan jag så detta förträffliga inlägg! (ang min kommentar nedan alltså). Jag bugar och bockar för att det finns så vänliga själar som delar med sig av tips och idéer. Jag ska genast in och kolla denna länk Photoscape, hoppas den är användarvänlig... jag har så svårt att begripa när det blir för många steg, hehee! (läbbig spindel, by the way, men gojan är cool!)

Synöve

Jaha, jag hann inte så långt bort innan jag så detta förträffliga inlägg! (ang min kommentar nedan alltså). Jag bugar och bockar för att det finns så vänliga själar som delar med sig av tips och idéer. Jag ska genast in och kolla denna länk Photoscape, hoppas den är användarvänlig... jag har så svårt att begripa när det blir för många steg, hehee! (läbbig spindel, by the way, men gojan är cool!)

Jane

Hej. Använder också photoschape. Det är enkelt och bra!!



Jättefin blogg du har :-) Mycket roligt att läsa!! Kram

Ida

Ahaa! Så det är så här du gör dina toppenfina kollage! Det här programmet ska jag ladda hem! :-)

alizz

Hej, jag igen, jag bara undrar vilken ikon man ska trycka på för att göra en sån bild som du gjorde? :)

jennifer

lägg upp mer fototips!:D jag har en grym systemkamera skulle vilja ta lite fina bilder och kunna ställa in kameran själv, har testat mig fram men blir aldrig det resultat jag vill haha:(