Den gyllene stigen

 

Valborgsmässoafton. Idag välkomnar vi sommarens intåg. Oerhört välkommen ska den känna sig! Själv så kommer jag att fira vid Djursgårdsbrunn, jag hoppas det blir trevligt. Dagen till ära så tror jag att det får bli klänning och pumps, som en hyllning till sommaren.

 

Ha en fin valborg och första maj!

 

Sara

Gu vilken härlig bild! ha en underbar valborg!

Myra-foto och vardag

Var gärna med i veckans blogg, på min blogg!

Elin

Vacker bild. Är den tagen i Enstaskogen ?

J

Fint!

Marie, Vardagens charm

Vackert, hoppas att du haft en toppenhelg =D

MOAA

FIN BILD!!

Madde

sv: åh tack så hemskt mycket för gratulationerna:D

Vi var tyvärr icke barnlediga, men måndagen blev våran dag istället, med picknik, god mat, gott att dricka och mycket mys <3



Vilken otroligt vacker bild

Josefine - En skärgårdsdröm

Vad mysigt det såg ut! :)

Isacs Mamma

haha så sant så :P



:)http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/tavling-med-isacsmamma.html

L - foto

Snyggt fotograferat där du :)

Lisa - Mamma till Alice <3

Det är så fint i skogen. Jag älskar när solen skiner igenom trädkronorna och det är grönt och fint. =0)



Svar: Det måste finnas en del skoj kläder och sånt i USA. =0)