Den nyfikne

 
 
Vissa är alltid lite mer nyfikna än andra...
Nyfiken var också jag i natt på att få se denna omtalade superblodmåne. Jag ställde klockan på 04.00 och klädde på mig, drog med kameran med telet i högsta hugg och stativet såklart. En stor besvikelse infann sig när jag bara fick se grå moln på himlen. Så jag får tydligen fortsätta att vara nyfiken till år 2033 då denna ovanliga händelse ska ske igen.. om jag då har mer tur med sikten vill säga. 
Christina

Jag skulle velat se månen men vet att jag inte har kraften att gå upp mitt i natten!

Svar: Man får ju se massor av bilder i efterhand i alla fall! :)
Victoria Rennerståhl

Ebba

Vi hade helt otroligt klart väder.. så jag ställde klockan på 03.50 och fick se det...så fantastiskt fint! Fast...det var nästan så himlen och alla stjärnorna vad vackrare att titta på hihi.

Svar: Vad roligt! Mamma som bor uppe i norrland fick också se månen, men hon sa också att stjärnorna var mest häftigt! Hon hade aldrig sett en sådan stjärnhimmel förut!
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Men va tråkigt :( Jag såg den inte igår för jag låg och sov dock hade vi inga problem med molnen av de jag hört :) Hoppas du får en grym bild 2033 även om de är rätt långt dit ;/

Svar: Haha! Håller tummarna för att både du och jag ska få se den år 2033! ;)
Victoria Rennerståhl

Katarina

Vilket vackert fotografi!

Svar: Tack syrran! :)
Victoria Rennerståhl