Vad dimman tar fram

 
Jag tjatar om denna dimma, men jag kan helt enkelt inte släppa hur vacker den kan göra platser som i vanliga fall kanske inte är så speciella. Dimman tar fram något som man annars inte skulle ha sett. Se på denna bild till exempel. Dessa två träd har jag gått förbi tusentals gånger, men jag har aldrig någonsin reagerat över att de var vackra förut. Men visst är de det?
norrbotten emma

häftigt foto i dimman :)

Svar: Tack!
Victoria Rennerståhl

Mirre

Läste mig tilllbaka och såg att ni fått tagit bort henne, hon var så vacker. Bamsekram till dig, förstår hur du mår, sorgsenheten slutar aldrig och saknaden är så jobbig

kramar

Svar: Ja, tyvärr är det så... Saknar henne så mycket! Jag förstår att du känner likadant. Det är tufft! Stor kram till dig!
Victoria Rennerståhl

Amanda

Håller helt med dig, dimma är helt amazing!

Svar: Ja!! :)
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Gör inget att du "tjatar", bilderna är så vackra och även denna!

Svar: Hehe, tack :)
Victoria Rennerståhl

När Annie fotograferar i Kalifornien

Älskar dimma!!

Svar: Jag med!!
Victoria Rennerståhl