Semester

 
Ledsen att det har gapat lite tomt här de senaste dagarna. Det har varit fullt upp och tyvärr har jag inte hunnit med så mycket fotande. Jag hoppas dock att jag ska fylla kameran med massor av härliga Dubai-bilder, för det är nämligen dit det bär iväg senare idag. En veckas semester nu känns helt underbart! Jag längtar så till värmen, ledigheten och efter att få se häftiga nya saker! Jag kanske tittar in något här under veckan och visar lite vad jag gör. Var sedan redo för en bildbomb!
Dixi Wonderland

Åhhh va glad jag blir för din skull :D Ha en underbar semester och lova att bjuda på en massa bilder ;)

Svar: Åh, tack fina du! :)
Victoria Rennerståhl

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Resa är kul! Ser fram emot att ta del av din bildbomb! Otroligt vacker bild ovan! Så harmonisk och härlig. <3

Svar: Tack så jättemycket Veronica! :)
Victoria Rennerståhl

Cissi

Vad härligt!

Trevlig resa :)

Svar: Tack så mycket! :)
Victoria Rennerståhl

Patricia

Vilken fantastisk bild! :)

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

Amanda

Ååh, Dubai är ett av mina drömresemål!

Svar: Ja, åk! Det är ett riktigt coolt ställe!
Victoria Rennerståhl

ISA

dubai!! alltså drömmen <33 ha det helt underbart!

Svar: Tusen tack! Dubai är urhäftigt!
Victoria Rennerståhl

Ika's USA

Åh Dubai - drömmen! Ha en fantastisk resa!

Svar: Tackar! Resan var kanon!
Victoria Rennerståhl

Fru Blomma

Ser fram emot dina bilder från Dubai

Svar: Titta nu :)
Victoria Rennerståhl

Mirre

Ha det underbart nu Kramar

Svar: Tack Mirre! Dubai var fantastiskt! Kram
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Åh va härligt. Vacker bild :-)

Svar: Tack Madelene!
Victoria Rennerståhl