Dixi Wonderland

Va fina ni är! :D

Svar: Tack :D
Victoria Rennerståhl

Sara

Vilken fantastisk höstkänsla i bilderna!

Svar: Tack Sara!
Victoria Rennerståhl

Amanda

Vilka härliga bilder :) Var har du köpt den där fina vita koftan/klänningen??

Svar: Tack Amanda! Det var några år sedan jag köpte den.. Tror det var i New York någonstans. Sorry att jag inte kan ge dig ett bättre svar än så :)
Victoria Rennerståhl

Therese

Vilken underbar fotoblogg du har. Jag måste bara fråga dig vilken bloggmall du använder dig av? Jag har länge letat efter ett hjärta man kan ha på sidan som folk bara kan trycka på men efter endlöst googlande så finner jag inget! tacksam för svar :)

Svar: Tack snälla! Jag har ett tema från blogg.se som heter Black & White, som jag har justerat efter mina önskemål. Lycka till!
Victoria Rennerståhl

isabelle

så väldigt fina bilder, så duktig!

Svar: Tack Isabelle!
Victoria Rennerståhl

Tomas

Saknar ord älskling. Otroligt fina bilder ❤

Svar: <3 <3 <3
Victoria Rennerståhl

Erica

Otroligt fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Mirre

Jättefina bilder på systrarna =D

Svar: Tack Mirre :D
Victoria Rennerståhl

Hanna Olsson

sjuuukt vackra bilder! :o

Svar: Åh, tackar! :)
Victoria Rennerståhl

knaperbloggen

sådana otroligt härliga höstbilder :D

Svar: Tack snälla för de fina orden!
Victoria Rennerståhl

Fru Blomma

Vad vackert!

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl