En värld av silver

 
De frostiga dagarna kommer och går, men jag gillar när de är här. Det känns så friskt i luften och världen blir sådär krispigt vacker. 
Patricia

underbart vackert!! :)

Svar: Åh, tack snälla du! :)
Victoria Rennerståhl

Anette

Kan nästan känna kylan, längtar lite efter is och snö.

Svar: Brrr.... :) Nu får snön komma!
Victoria Rennerståhl

Dixi Wonderland

Ett mål som jag har med mina foton är att ta en sån här bild där det speglas så mycket i vattnet :D Så fint!

Svar: Tack! Jag älskar när det är så där spegelblankt! Det blir dubbelt så fint!
Victoria Rennerståhl

Lis Mari

Det verkar ju underbart fint, och fotot är sagolikt. Men jag börjar frysa av att titta på det :)

Svar: Tusen tack Julia!
Victoria Rennerståhl

corneliaeriksson.blogg.se

Så VACKERT!

Svar: Tack Cornelia!
Victoria Rennerståhl

Maria Larsson

Jösses vilken fin bild! Blir helt mållös!

Svar: Åh, tack!!
Victoria Rennerståhl

Madelene Englund

Wow, bara Wow

Svar: :) :)
Victoria Rennerståhl