Morgonstund

 
Det är något mycket speciellt att vara ute när resten av världen inte ens har vaknat ännu. Denna magiska stund tidigt, tidigt på morgonen när det är så tyst, stilla, dimman dansar och några stillsamma svanar simmar runt på sjön. Solens strålar kämpar för att nå marken och värma den. Det är i sånna ögonblick jag inser hur vackert livet är. 
 
Ellen

Så vackert. Så himla vackert, verkligen.

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

. Pjumas . - Mamma & Fru

Vilka vackra bilder! :)

Svar: Tack!
Victoria Rennerståhl

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Vilka mysiga bilder! Önskar att jag hade ett sånt ställe nära som man kunde gå till på morgonen och fota, men det är svårt inne i stan.

Svar: Tack Johanna! Ja, det är så bra när man har nära till naturen på det sättet. Jag har både skog och sjö i närheten. Detta är dock inte fotat där jag bor, utan i Göteborgstrakten där jag har min kille. Men jag passar på när jag är där!
Victoria Rennerståhl

Cissi

Vackert <3

Svar: Tack Cissi!
Victoria Rennerståhl

Emilia

Så otroligt fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

Filippa

Otroligt vackra bilder! Dimman är verkligen magisk :)

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Julia

Otroliga bilder!! :) Verkligen! Som en dröm, eller målning!

Svar: Tack Julia!
Victoria Rennerståhl

Johanna

Gud vilka fantastiska fotografier!

Svar: :) :)
Victoria Rennerståhl

Johanna

Hej, dina bilder är magiska, vad använder du för kamera?

Svar: Tack Johanna! Kolla in här: http://rennerstahl.se/category/kamerautrustning.html
Victoria Rennerståhl

Johan

Mycket fina bilder.

Svar: Tack så mycket Johan!
Victoria Rennerståhl

ByJuliaP

Den där bilden med svanarna ser ju ut att vara tagen ur en bok typ. Wow säger jag bara

Svar: Åh, tack! :)
Victoria Rennerståhl

Boel

Helt otroligt vackra bilder, blir tårögd!

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

Mitt USA

Otroligt vackert. Jag är också nyfiken på vilken kamera och objektiv du använder? Tack:)

Svar: Tack så mycket! :) Du kan kika på det här inlägget om min kamerautrustning: http://rennerstahl.se/category/kamerautrustning.html :)
Victoria Rennerståhl