Nya tag, ny design och ny domän

Hej och välkomna till rennerstahl.se! Nya tag, ny design, nya bilder och ny domän. För er som känner er lite förvirrade just nu och inte riktigt känner igen er, så har ni kommit till den nya, förbättrade versionen av Victoria Rennerståhls fotovärld. Det har ekat tomt här inne ett bra tag nu, trots lovord om en riktig nystart i maj. Mycket har hänt sedan dess och jag har varit upptagen med att jobba och njuta av sommaren och allt vad det innebär. Kameran har fått följa med på en del äventyr, men långt ifrån alla.
Nu hoppas jag att jag ska hålla bloggandet vid liv, finna inspirationen att fota och fortsätta att hålla en dialog med er. Bloggen är trots allt viktig för mig. Det är ett incitament att fortsätta att utvecklas, att sträva efter att ta bättre bilder och att få känna en gemenskap med er som har samma intresse som mig. Jag hoppas att ni ska trivas här hos rennerstahl.se. 
Katarina

Kul, bra initiativ! Den nya designen ser bra ut oxå =)

Svar: Tack syrran :)
Victoria Rennerståhl

Madde

Så nytt och fräscht :D

Svar: Tack, vad kul att du gillar det!
Victoria Rennerståhl