Gotland tur och retur

 
Hej på er! Den här veckan har det verkligen varit full fart, för jag har nämligen börjat ett nytt jobb! Det känns jätteroligt och spännande och jag tror att jag kommer att få en riktigt utvecklande roll där. Idag har jag varit tur och retur på Gotland och fått spendera min tid i fina Visby. Tyvärr visade sig inte ön från sin bästa sida, utan bjöd på både skyliga vindar och snöstorm. Bilden ovan kommer dock inte därifrån, utan från en kall och fin skymning i Hägernäs strand.
Marie

Ohh en snabbis på Gotland, synd att den inte visade sin bästa sida samt skoj med nytt jobb =D. vad jobbar du med?
kramar

Svar: Jag gillar Gotland, tycker det är en så mysig ö. Ja, jätteroligt med nya jobbet! Jag jobbar som marknadsassistent :) Kram!
Victoria Rennerståhl

EVA FOTO

Nämen grattis :) Vad kul! Vad har du fått för jobb?