På topp

 
Jag känner mig på topp. Jag har lämnat in mina uppgifter i kursen jag går och kan känna att jag har hela söndagen fri att göra precis vad jag vill. Underbart. Annars är det just det som är nackdelen med att plugga, att man aldrig känner sig riktigt ledig, det finns alltid mer saker man skulle kunna läsa på, skriva om eller göra. Men inte just idag, utan idag ska jag göra ingenting.
 
Sara Björk

Härligt för dig =)

AnnaKK

Härligt att känna sej KLAR och verkligen kunna koppla av/känna sej fri!!! :-D Jag har ju inte pluggat så mycket på den nivån, men det där att aldrig känna sej riktigt klar med nånting var rätt jobbigt. Speciellt irriterade jag mej på att en jul och nyår blev mer eller mindre förstörd på grund av en stor tenta som skulle skrivas den 9/1. Det var ju helt omöjligt att släppa tanken på den! :-( Jag hade hellre sett att högskolans terminer löpte precis som grundskolans och gymnasiets, så man verkligen hade ett jullov att ladda batterierna på inför vårterminen... Men, men! Nu går det ju snabbt till den 15/10, eller när sista dagen är för ansökningarna, och den här gången har jag ju åtminstone tänkt lämna in i tid så jag inte hamnar på nån retsam och ouppnåelig reservplats på grund av den saken. Dock har jag inte nån större aning om vad jag ska söka för kurs. Är sugen på att testa nån distanskurs ialalfall, och mest bara för att se om det sättet att plugga på funkar bättre för mej än "det traditionella" sättet. Isåfall kanske en längre utbildning på distans är det jag kommer att ägna mej åt från och med höstterminen -13!? :-)

Vad bra att kunna få hundfoder hemlevererat! Undrar just om den möjligheten finns här också...? :-)

Ha nu en toppenfin och riktigt skön söndag!!! :-D

AW - Fotograf

Tack så jätte mycket :)

Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh så härligt, njut av fri söndag =D
kramar

Rebecka

Fin bild:)
Sv: Ja det är det verkligen!

Julia

Tack så mycket! :)

Sofia

Vad härligt. Skön känsla. :)

Felicia

Åh så skönt toppen ju!!!


puss

Amanda

vilken fin bild! :)

Agnes Eriksson

åh tack :)

sara

tack så jätte mycket :)

Ellen

Gud vad skönt! Jag lyckas alltid skjuta upp saker till sista stund... Hoppas du haft en bra söndag iaf! :)

vuxenmamman

Men samtidigt som man alltid har ngt att göra när man pluggar så får man också jämt en bekräftelse på ngt sätt. Ngn som saknar, vill att man lämnar in ngt osv....

Du tar vackra bilder!

Ha en fin vecka.

mary

så vacker bild :D Kram

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Sånna dagar är underbara när man inte har någon läxa och bara kan koppla av :D

sv: hihi,ja absolut! Ullared måste du besöka :D
kramis♥

Sarah

De e ju asnajs att ba kunna chilla ibl me :)