Marie en Småländsk Dalkulla

Så fin

Fotograf Annie

Vilken fin bild på en söt blomma :)

Chaterine

Ja sjukt gott med bullar!
Fin bild! :)

Svar: tack! :)
Victoria Rennerståhl

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

AW-Fotograf

Ohja, riktigt gott :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

läckert :D

sv: hihi,aw tack :D

kramis♥

Mamma Wild ❤

Men tack så jättemycket, vad snällt sagt :}

Ronnie

Riktig skön bild med den diffust melerade bakgrunden.

m

sv: dom är jättegoda!

Fotograf Shora - fotograf i Linköping

Vilka härliga färger, underbart! Blir så glad när jag besöker din blogg, Victoria, jag borde verkligen ta mig mer tid och kika förbi oftare! Stress på jobbet gör att jag glömmer bort det mesta nuförtiden.

Svar: tack för kommentarerna på mina foton, du är så go'! Sugars ögon är superhäftiga, tycker jag. Väldigt speciella. Ingen av mina andra katter har haft sådana gluggar hittills. Och ja, jag håller med dig angående igelkottar - vissa människor har verkligen noll respekt för de små liven och tyvärr hamnar de ofta under stora gräsklippare. Väldigt sorgligt, tycker jag!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

otroligt vacker bild som vanligt! :) Håller med Shora, man blir så glad när man besöker din blogg! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilken ljuvlig bild! :)

Felicia

så vackert!

puss

Ulrika - Fotograf u.norman

Tack! Ja, verkligen :)

martina

VILL DU FÅ EN VALFRI GRATIS RING FRÅN SMYCKESKOMPANIETT?
Klicka på länken då! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/22991/alla-mina-blogglasare-far-en-valfri-gratis-ring-fran-smyckeskompaniet/

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Så vackert. Både denna och andra bilde i bloggen. Duktig du är.
-----------------------------------------------
Var gärna med och tävla om ett presentkort på 300kronor till festtillbehör som passar liten som stor t ex inför halloween eller julen eller kalas. Hur du tävlar hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

PHOTOGRAPHER Elina Meuller

Vackert!

Johanna

Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

Julia

Sv; Ja men visst är det! Även om jag inte tycker att jag är så bra på att fota dimma, men detta var min första gång ;)

Superfin bild! :)

Jos

fin!

Ella

fin! :)

Fredrika

Underbara färger!

Fredrik Larsson

Herregud vilken otroligt vacker bild. Du är sjukt duktig! :D

p

duktig fotograf har vi här! :D

Mamma Wild ❤

fin bild :}

Svar: Tack så mycket!!
Victoria Rennerståhl

Ellen D

Riktigt fin bild! :)

Angus

Vilken fin bild, älskar bakgrunden!

Louise

Åh vilken underbar bild!

viktoria

så vacker bild :)

rebecca

Åhh vilken vacker bild!

Felicia Andreasson

Så fin bild! :D

Ebba Molin

Åh, vilken fantastiskt fin bild!

Ebba Molin

Åh, vilken fantastiskt fin bild!

Erica

Vackert! ❤

Pablo

vackert!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

såå fin!

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Sanna

Vackert! vilka färger :)

Madeleine

Vacker bild :)

elin

Super fin bild! :D

Emerella

Jätte vacker bild :)
Hoppas du får en trevlig dag :)

Elin

Jättesnygg bild. Älskar effekten med den suddiga bakgrunden och den skarpa blomman.

POOS

Otroligt vackert foto!

Anonym

Fin bild =)

jessica

jättefint kort! :D

william

fin fin:D

Svar: Tack! :)
Victoria Rennerståhl

Rebecca - Min Fotoblogg

underbar bild :)

Sofia

Fin! :-)

Bella Borgencrantz

Sjukt snygg bild. Duktig du är! :)

Alekzandra Kelahaara

Oj oj, denna var riktigt vacker!

Jungarå Fotografi

Fin bild! Fina färger :D

Julia - Livet som en hobbyfotograf

ÄLSKAR fotot!!! :)

Hanna Karlsson

Fin bild!

Jessika

Dina bilder är alltid helt fantastiska! :D

elin

gud vilken fin bild!

Svar: Tack så hjärtligt! :)
Victoria Rennerståhl

LINN

ååh vilken fin bild!

EMMAS!

fint :D

Jasmine

En mycket vacker bild som imponerar!
Kram

Jossie

Så fin bild :D

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Annster

Fin bild :)

elina

Gud vilken underbar bild <3

N O R A

Fin bild! :)

Mirjam

Vilken vacker bild!

Mohammedi's | Art, model & designer

jätte snygg bild

Carina

Åh vilka vackra bilder du visar!!

Linn Ida Elisabet Ekman

Urfin bild!!

emelie sverin

Vilken fin bild! :)

Monica

Jättefin blomma.
Jag som är gammal har väldigt svårt att läsa din text bara.
Den är så ljus.

Sandra

åå vilken vacker bild! :D <3

Felicia

fin blogg!:) allt bra?:D

Gabriella Holmstedt Matar

Fint!

Moa Mareng

Riktigt fint fotad bild!

Sophie

Åh va fin! :)

Ida Sandberg

vilken fin bild! :)

Ellen Arvidsson :)

Härliga bilder! Och fin blogg! Delta i veckansblogg? Varför inte? :)
http://ellensphotos.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

Ester ^___~

Jättefin bild! :D♥ Besök gärna min blogg~

Sara - nystartad fotoblogg

Åh vilken fin bild! Mysig blogg också :) Kram!

Malin

Vilken vacker bild!!

Ida - Fotografering

Åh vilken vacker bild!

fanny

riktigt fin bild :)

Matilda

Så somrig bild... :) Är den verkligen tagen nu? Kan man då inte tro ;)

filippa

fin bild :) kram

linnea

ÅH vilken underbar bild! :) ♥

Cindy

Vacker bild! :)

Sara

fin:) vad har du för objektiv?

Josefine

Sjukt vacker bild! :)

Hanna

Gud så fin bild, riktigt vackert! :)

Svar: Tusen tack! Ledsen för väldigt sent svar!
Victoria Rennerståhl

SMINKBLOGG!

riktigt fina bilder

// SMINKBLOGG!!

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

jäääääättefin bild!

felicia-

FINT

Annika

Super fin bild :D

victoria

jättefin bild!

Michaela

Underbart fin bild.

Linda ♔

Vacker bild!

vanessa

Grymt bra tagen bild !

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

Create a heart ♥

aaah what a pretty picture!! ^^ the colors are just outstanding!

Klara-Fina •

Åh så fin bild! :)

Ebba

Fin bild!

Annellisaa

jätte fin bild

Tilde

Fint foto<3

Anonym

Jättevackert foto ! :)

Svar: Tack så jättemycket!!
Victoria Rennerståhl

Emilia

Vad fin bild! :)

2-barns-mamman

En väldigt vacker bild! Underbart djup och skärpa!

Ebba

Vilken fin Bild! Jätte härliga färger!!

SABINA

Jättefin bild! :)

Mathilda

Hej vilken fin bild.

Jag har uppgraderat min sida här :)
och jag undrar hur man själv få välja sin egen header istället för dom som redan finns? :(

Tacksam för svar! :)

Svar: Hej! Tack och ledsen för väldigt sent svar. För att lägga in en egen header, så måste du in och koda lite grand i din mall. Först laddar du upp din bild till dina filer på bloggen och därefter får du spara länkadressen. Därefter lägger du in länken i din egen mall. Hur du gör med ingående får du nog läsa på via internet, för jag kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde nu på rak arm. Hoppas det löser sig!
Victoria Rennerståhl

Emma

Så fin Bild!

Ceren

Hej jättefin blogg! Läs och kommentera gärna min blogg med! <3 :)

Johanna

vad är det för blomma?

Svar: Tyvärr har jag ingen aning.. :/
Victoria Rennerståhl

Eva-Lotta

snyggt!:)

Marie

Ohh roligt att du är på blogg.se =D

conscious

Fin bild:)

Sandra

Åh vilken vacker bild, verkligen! Hoppas du också har en bra tisdagsmorgon! :)

Sofie Ekblom | foto

Åh så sjukt fin bild!

Tina

Så otroligt fin!!!

Fotograf Malin Sundin

vackert.

Tommy

Så otroligt vackert!

Liw - FINA LYAN

duktigt!

paulina

wow! vilken underbar bild! önskar jag hade tagit den ;)
kram

aina [fotoblogg]

Superfin bild!

Sara

Underbar bild !! :D

lillemor

så fin bild

lillemor

underbar fin bild

Svar: Tack så jättemycket. Roligt att du tycker det!
Victoria Rennerståhl

my

nej vad fin bild!

Jessica Högberg

Mer sånna fina bilder i höstmörkret!! =))

Nora

Åh vilken väldigt, väldigt fin bild!!

Ida

Åh så fin bild! :)

Julia

Fin bild!

Siri

Jättefin bild!

Jarina

Underbar bild!

Lotta

Vad använder du för objektiv m.m till dina bilder? :)

Paulina Holmberg

fin :D

Anna Vestermark

Riktigt vacker bild må jag säga!!

matilda

gah så fin bild :o

Filippa

Superfin blogg du har! :D Älskar bilden! ^^ Kram på dig! ^^

Nikki

Underbar bild!

Juilia

Ojj herregud vilken snygg bild!

Svar: Tack så mycket!
Victoria Rennerståhl

Amanda

sjukt fin blomma :D

Kendra

Perfekt skärpedjup!

Får man fråga vad du hade för slutare och bländare?

Anonym

Vilken fantastisk bild! :)

Svar: Tack snälla!
Victoria Rennerståhl

femtioettjugoett.blogg.se

Gud vilken fin bild!

Linnea

Herregud vilken fin bild! Älskar oskärpan!

TRAVELFRIENDS - Judith

Älskar färgerna och skärpedjupet! Bra jobbat!

olivia

åh vad fin bild :)

JENNY

Jättefin bild! :) Kram!