Helg

 
Nu är helgen äntligen här igen. Fast för den sakens skull känner jag mig inte särskilt ledig. Jag har flera inlämningsuppgifter till på söndag, så det blir till att plugga en del. Dock inte hela tiden, för det ska bli lite festligheter också samt ska jag försöka få tid till att göra något av en favoritsyssla, nämligen redigera bilder så att det blir lite fart på bloggandet igen. Jag önskar er alla en trevlig helg!
 
 
 
 
 
Marie en Småländsk Dalkulla

Fina bilder

Sara Björk

Hoppas helgen din varit fin! =)

Ronnie

Justa färgsprakande bilder. Kråkan ser ut som den ska flyga iväg vilken sek som helst är det pga hunden som spanar in den ?
Lycka till med redigeringen o att inlämningsuppgifterna gick bra..

Svar: Tack! Ja, kråkan tyckte inte att det var speciellt roligt med en nyfiken hund som åskådare.
Victoria Rennerståhl

Linnea Lönnberg

härliga kort och riktigt fina färger :-)