En favorit

 
Jag tänkte jag skulle visa er en av mina favoritbilder som jag har tagit. Den är från Machu Picchu i Peru, som är en av de absolut häftigaste platser jag har besökt, och bilden innehåller alla komponener som jag skulle önska. Laman, Thomas och Rickard sitter där som de tre bockarna Bruse och kollar ut över den magnifika utsikten. Det är en riktig ögonblicksbild och lite av en vykortsdröm att få fota en lama i förgrunden och Machu Picchu i bakgrunden. Känslan av det självklara i att de tre sitter bredvid varandra så där som om de aldrig gjort något annat förhöjer bilden. Ja, jag gillar den. Vad tycker ni?
Sofia

Underbar verkligen! Vill också till Machu Picchu!

Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh så fin

Sara Björk

Otrolig bild!

mary

Bilden är jätte fin :) och jag har velat åka dit jätte länge, men en vacker dag ska jag åka dit :D Kramar

Fotograf Annie

Underbar bild, det ser verkligen häftigt ut :) Dit skulle jag också vilja åka :)

Kathrine Louise

For et utrolig stilig bilde!! Jeg vil også dra til Machu Picchu! :D Ser helt fantastisk ut!

Mamma Wild ❤

förstår att det är en favorit! helt otrolig :}

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Gud vilken magisk bild! :)

SV: Tackar :)

Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Helt fantastisk bild! tänker mig den på ett 1000-bitarspuzzel. ^^

Sofia

Wow. Helt fantastiskt. Vill verkligen se det där en dag.

johanna

Fantastisk bild! klockrent med laman där också!

Fanny

Vilken fin bild!

Andrea Gunnarsson

Vilken bild alltså, så himla mäktig! (och smårolig med laman eller vad det är ;))

Julia Nilsson

Mäktig bild! :D