Bloggen firar 1 år!

 

 
366 dagar har gått sedan jag publicerade mitt första blogginlägg. Jag skulle nog vilja påstå att denna blogg har givit mig långt mycket mer än jag kunnat ana den 2 oktober 2011. Den har blivit en stor del av mitt liv och är något som definierar mig. Den har gjort att jag har uppmuntrat mig själv att fortsätta fotografera, prova på nya stilar, antagit utmaningar, ökat min kreativitet, lärt mig massor och kanske framförallt har den gjort att jag har kommit i kontakt med väldigt många fina människor som delar samma intresse som mig.
 
Jag är glad att jag började blogga, trots att det vissa dagar känns som en belastning. Den har blivit en del av vem jag är och ett sätt för mig att utvecklas som fotograf. Jag känner nu efter att jag började blogga att det är mer meningsfullt att fotografera, då jag anser att poängen med foton är att människor får se dem och får ta dem till sig på något sätt. En bild som ligger och gömmer sig på en hårddisk någonstans och aldrig får se dagens ljus, är i mina ögon inte så mycket värd. Det är NI, mina underbara läsare, som gör bilderna värdefulla. Jag hoppas ni vill fortsätta att följa mig även detta år.
 
 Som en liten summering har jag tänkt att hela denna veckan ska ägnas åt några av alla de bilder som fått sett dagens ljus här i bloggen under det gånga året. Så se fram emot många kollage!
 
 
Sofia

Jag är också grymt glad att du började blogga! Din blogg är en av mina favoriter :)

Svar: Tack! Jätteroligt att höra!!
Victoria Rennerståhl

Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Grattis till bloggen, kul att du hållt på ett år nu :D Själv är jag inne på mitt 3e :P

emmafoto

Grattis! :)

Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh så många vackra kort och grattis bloggen

Becka [fotoblogg]

Åh, stort grattis! Inte bara till bloggen, utan dig också! :D
sv: Blir alltid så glad. Tack så otroligt mycket kära du! ♥

ANGELICA.BLOGG.SE

Grattis till bloggens ett års dag:D

Fotograf Annie

Härligt :D GRATTIS på ettårsdagen :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Grattis till bloggen! :)

SV: Okej, verkar vara många som inte gillade Dark Shadows.. Men Tim Burtons filmer är lite speciella, vissa av dom klarar jag inte av alls, medans andra är verkligen helt underbara! :)

Jos

vad skoj!

LittleMissWitty

Grattis till ett helt blogg år! :)

Sara Björk

Grattis! =) Din blogg ligger verkligen på topp tio bland de 112 bloggarna jag följer via bloglovin =)

Svar: Men, åh, tusen tack för de orden! Vad glad jag blir!!
Victoria Rennerståhl

Sara

Grattis!

sv; Tack så mycket :)

KRAM

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilka underbara bilder! :)

Sv: Jag brukar försöka gå upp så tidigt så att jag hinner träna med vovvarna innan jobbet :)

AnnaKK

Grattis till ettårs-jubileumet, och hoppas verkligen att du tänker fortsätta blogga länge-länge till! :-)

Jag tycker också att det mestadels är oerhört givande att blogga. En hobby som foto blir ju så mycket mer intressant om man får lite respons på sina bilder - och det får man ju när man bloggar dem. Dessutom kommer man i kontakt med så många likasinnade också då. :-) Flera av dem jag har lärt känna genom bloggandet räknar jag numera som några av mina bästa vänner över huvudtaget. Några av dem har jag träffat IRL också, och det har varit så-å-å kul!!

Underbara collage du har lagt upp under de senaste dagarna. Härlig blandning mellan det ur-svenska och det exotiska!! :-D

Sanna

Gu va fina bilder du tar! Grymt fina!! Kram!

Julia

Oj, så fina bilder!