WSPA - Animal Protector

Något som är det absolut värsta jag vet och som verkligen berör mig är när djur far illa på olika sätt. De är försvarslösa och kan inte protestera mot hur de behandlas. Därför behöver de skydd.


Bli Animal Protector - Var med och förbättra framtiden för miljontals djur. Jag är det, bli det du också!

 

Källa: http://www.wspa.se/samarbete/Default.aspx

 

 

"WSPA, World Society for the Protection of Animals, är en av världens största djurskyddsorganisationer och arbetar för bättre välfärd för djur över hela världen. Vi strävar efter att skapa en värld där djurvälfärd respekteras och djurmisshandel har upphört, genom effektivt kampanjarbete och samarbete med regionala, nationella och internationella partners. Vi arbetar direkt med djur och med de människor och organisationer som kan bidra till att djur behandlas med medkänsla och respekt.

Vi vill bekämpa världens mest intensiva och storskaliga djurvälfärdsproblem, och är världsledande inom djurfokuserad katastrofhjälp och riskreducering. Lokalt förbättrar vi djurs liv genom att arbeta direkt med samhällen och djurägare. Globalt har vi rådgivande status gentemot Europeiska Rådet och samarbetar med nationella regeringar och FN för att introducera djurvälfärd i de viktigaste globala debatterna." (
https://www.facebook.com/WSPASverige/info)


Ditt och mitt engagemang betyder så mycket och tillsammans kan vi göra skillnad. Jag kan avvara en liten slant varje månad för ett sådant gott syfte, och det kan säkert du också.

 

 

Ge arbetsdjur ett bättre liv.
Sara

Där är jag med, och har varit med flera år. En självklar sak för mig som djurvän :)

CJ

Instämmer, djurplågeri är det värsta som finns. Det finns inget som gör mig mer illa berörd. Jag är med i WSPA, självklart!



Och just det, tusen tack fina du. :) Kram!

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Usch jag skulle kunna ha ihjäl folk som behandlar djur illa!

Äckliga småmänniskor som måste ge sig på försvarslösa stackars djur.

Becca

Jag är medlem där, något av det bästa jag gjort! Det är fruktansvärt hur vissa människor kan se djur som det absolut lägsta väsnet som finns, usch!