Clara

SV: Tack va söt du är!!



älskar den blåa färgen påförsta bilden, awesome!

Sara

Åh, den känslan.. Tänk om sommaren bara vore längre :)

Madde

sv: tack:)

Ja, nu kliar det mest;)



Vilka vackra bilder:D

Elina

Vackra färger!



Svar/ Ja, det är det jag försöker göra igen, träna på rumsrenhet, men det är svårt att veta om han e nödig eller inte när han lekt klart.. Det blir ut och in direkt för honom, så han fattar att han ska göra sig av med kisset UTE och inte inne.. Aha! :o Ja.. Jag tror han redan är könsmogen faktiskt, men jag vet inte. Vi har en hona i samma hus, men hon kissar knappt. Hon håller sig tills hon kommer ut. Men Gizmo kan gå och kissa på sej samtidigt inomhus..

Marie

Ohh uuuuunderbart

Felicia Andreasson - Foto

sv: Jo, synd att man inte har färska jordgubbar varje dag hemma :D haha



Härliga bilder!

Anna

Ser helt underbart ut!

Anna & Fanny

Vilka helt makalösa bilder. Wow är det enda jag för ur mig!!