Dikt från min fina mor

Min mamma är helt underbart duktig på att dikta och jag blev så oerhört glad när hon hade lagt ned så mycket tid och jobb på att skriva en dikt till mig på min 25-årsdag. Det är inte första gången jag får en dikt av henne, men jag blir lika glad och hedrad varje gång. Mamma ♥

 

angelica

Så fint skrivet.. Sista biten med ringen, nästan så det kom en tår här. Kram fina!

sara

Men åh! :) Så fint! Kram

AnnaKK

Oj, vad BRA hon fick till texten här - och så mycket man fick veta om DEJ! :-)



Vad spännande med en resa till USA/New York. Syrran var där förra våren, och har nån "idé" sedan dess om att det borde vara en mänsklig rättighet att få åka till N Y en gång om året. :-D



Ha en underbar helg!! :-)

Elin

Grattis i efterskott !

Hoppas du hade en underbar dag. Vilken fantastisk dikt av din mor. Underbart med en resa till New York.



Kram !

Julia

Vilken underbart fin dikt! :) Hon kan hon, din mor :)



Kraaaam =)

Anonym

fin blogg du har!/ http://www.isablee.blogg.se/ ! :)

Helena

Vad fint att få en så personlig dikt. Duktig hon är din mamma.