Sju sorters blommor

En bild på mig från midsommar på Gotland förra året.
 
 
Nu är det dags för mig att ut och åka storbåt, klä mig fint, äta massiva middagar och kika på Tallinn och S:t Petersburg. Jag kommer därmed inte att kunna blogga på några dagar. Jag hoppas ni där ute kommer att vistas i det härliga vädret, klä midsommarstången, äta god mat, umgås, spela spel, dansa runt stången och plocka sju sorters blommor att lägga under kudden för att drömma om den ni ska gifta er med!
 
Jag önskar er alla en riktigt härlig midsommar!
Jag - Midsommar
Marie

Underbar midsommar till dig också fina du kraam

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så roligt att köra en lite annorlunda midsommar med en kryssning till Tallin och St Petersburg!
sv: Ja jag är så nöjd med mina inköp, kommer absolut användas flitigt i sommar!

Ulrika - Fotograf u.norman

Härligt! Ha så kul! :)

Tack för din åsikt! :) Och tack så mycket för kommentaren på bröllopsbilderna!

Andrea

sv: Tack :D

Ellen

Så fin bild! Hoppas du får en fin midsommar du också!
sv: Spring till H&M, haha :)

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Så fin bild! :)
Ska du ut och åka båt i midsommar?

SV: Ja det är en riktigt bra tidning om man är intresserad utav photoshop :)

Sara

Men åh, vackra du! :) Ha en underbar midsommar!

Karin O

MEN så fin bild, glad midsommar:)

Marina

Vackra du!!!:)

Erika

Ha en underbar midsommar du med!

Carro

Ååå, ha det så härligt!
Glad midsommar!

Mamma till William och Wilma

Vilken vacker bild på en vacker kvinna :) Ha en fin midsommar helg söta.kram

linnea

Jättefin bild :))

natalie :D

fin blogg,fina foton :D
besök min blogg vettja :D

J E N N I F E R F O T O

Vilken fin bild!
Glad midsommar :)

Thea och Freddis

super fin sommar bild jag och freddis gillar den mycket kolla gärna våran blogg <3

Viktoria

vilken vacker bild, o glad midsommar! :)

Ellen

ha en glad midsommar!

Adine

vilken fin bild på dig! Jätte söt, hoppas att du också får en fin midsommar! :)

Och om ni vill så får ni gärna kolla in på våran blogg. Inget måste, men ni kanske gör det ändå för att vara snälla? <3

rebecca

Åh så fin du är! Härlig krans.

sv: Hihi då är vi två om det då..det gäller att bunkra upp! ;)

Åsa♥

Fint!! :D

A-K

Jättefin bild :) Trevlig midsommar

jessica

OMG så vecker du är, glad midsommar!

Sara

fin bild ! Glad midsommar :)

jessica

haha vacker ska det ju stå! :D

Tilda

Sjukt fin bild!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Vilken fin bild! :)

Hanna

Fin bild :)

therese thunell

så fin bild! glad midsommar! =)

Cynthia

Härlig bild :) Ha en bra midsommar!

Marja

Vilken fin midsommarkrans! Glad midsommar!

http://bakasockerfritt.blogg.se/

Andrea

Jättefin bild! Hoppas att du får en trevlig midsommar!

L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

Fint :)

Dilin

fin bild! :)

Felicia Andreasson - Foto

Härlig bild! :D

Jossan ★

Gud så fin! :)

sv: Haha tackar :D

Hedda

Va fin bild!

felicia-

så fint!

▲ t h e s h i p ▲

vacker! kram

Linnea

Härlig bild! Ha det jätte bra till helgen du med! :)

Ellen

Glad midsommar till dig också!
Och underbar bild :D

Fannie

Åh vilken härlig bild! :D

Sofia

Härlig bild! Glad midsommar :)

Elinor

Fin bild! Glad midsommar :)

Louise

Vackra du!

sara

åh vilket fint kort på dig! :)

Ida

Så otroligt söt!

carolina

Gud vad fina ögon!
Ha en bra midsommar :)

bysisters

Fin du är ! :)<3 Ha en bra midsommar!

Hanna

Hoppas du får det toppen!

Ida

vad fin du är!

Miew Palita

Hej Victoria! Jag är vanlig tjej som läser din blogg:) Jag vill bara säga hur mycket jag uppskattar att du blogga. Din blogg har fått mig kämpa efter det jag vill bli, en fotograf. Jag har håller på att spara till en bra systemkamera, jag har inte så mycket pengar och turen är tyvärr inte på min sina när det gäller sommarjobb.. Men jag ska bli en bra fotograf en dag.

Ps: Dina foto tips har hjälpt mig mycket.. Tack!:)

Miew Palita

Hej Victoria! Jag är vanlig tjej som läser din blogg:) Jag vill bara säga hur mycket jag uppskattar att du blogga. Din blogg har fått mig kämpa efter det jag vill bli, en fotograf. Jag har håller på att spara till en bra systemkamera, jag har inte så mycket pengar och turen är tyvärr inte på min sina när det gäller sommarjobb.. Men jag ska bli en bra fotograf en dag.

Ps: Dina foto tips har hjälpt mig mycket.. Tack!:)

Chris

Herre jösses... 8-o

Ebba M

Underbar bild! Ha en fin midsommar!

Jeanette♥

Tack detsamma:)

ebba.

otroligt vacker!

Andreas

Kolla in min nya skönhetsblogg med massa bra tips!

http://starbeauty.webblogg.se/

Viktoria - Hallon

Glad midsommar du med! :D du är verkligen fin!

Emelie

Heej! Vad vacker du är! :D jag ska också plocka sju sorters blommor imorrn kan du tro! Glad midsommar på dig och allt gott. /Emelie

Annster

Fin bild :)

Jenny Eriksson

Härlig midsommar!

kajsa

riktigt fin bild!:) glad midsommar!

Elin

Härlig bild ;)

KRAM

Natalie

Va mycket fina bilder!

Charlotte

Så vacker! :)

Felicia - Islandspower

Glad midsommar önskar Islandspower!
Hoppas du får en bra dag! :D

Sara

Jättefin bild :) Glad midsommar :)

drisana

hej! under barafina bilder man känner värkligen sommar i dem.

p.s ha en glad midsommar. klä dig fint och håll utkik efter söta killar

Svar: Tusen tack för det! Jag hoppas du hade en fin midsommar!
Victoria Rennerståhl

anna

himla fin bild :) glad midsommar!

wilma

åååh vilken fin blogg! ♥

Emmy

otroligt fin du är :)

Mamma till William och Wilma

Glad midsommar kväll söta.kram kram

Zeza

rösta på nån av väskorna....ni hittar info på min blogg

Hanna

Åh vilken vacker bild! :)

Wilma ♥

Jättefin bild!

Glad midsommar!

THE TRAVELLER

Glad midsommar! :)
Är det med Royal Caribbean som du åker?

EMELIE - live the fkn life

så fint! glad midsommar :D

allibrall

Jätte fin blogg! ♥
Glad midsommar.♥
Vill du göra länkbyte? ♥

Madde

sv: ja, visst gör de;)
Tack:)

Vilken fin bild på dig:)

Elin

Jättefin bild ! Hoppas du hade en bra midsommar .

Annellisaa

vacker bild

Felicia

Underbara och vackra bilder du tar! Du är också sjukt söt och stalkar typ din blogg ;)♥

Anne

Underbar bild!

Glad Midsommar!

Joanna Löfdahl

Här såg jag ett bekant ansikte! Kul!
Loggade in i min blogg för att kika bland mina kommentarer. Så fann jag en bild vid sidan av, reklam för andra bloggar? Och där var det ett ansikte jag tyckte mig känna igen!

Vi gick ju i samma skola i Rätan, men du gick i min kusins klass vill jag minnas? Världen är liten ibland!

Ha det gott!
/ Joanna

Sofia

Låter som en härligt kryssning. :) Hoppas du hade en fin midsommar.

Fotograf Malin Sundin

vacker.

sabina mammastårtor

vilket fint foto.. vad har du för kamera?

Lina

Hej!
Hoppas allt är bra med dig!! Vi har en ganska ny blogg som jag vill tipsa om (de som besöker den tycks uppskatta den väldigt mycket) - om man älskar gammal och nött heminredning då!! ;) våra inlägg är helt proppade av inspiration och Gör-det-själv-tips (tutorials), det finns även en Till-salu-kategori med väl utvald och helt unik inredning!! Även en del antikt.

Vi finns på Bloglovin för de som inte vill missa ett enda inlägg ;) http://jolii.blogg.se VÄLKOMMEN!

...för de som lurar på en tatuering men behöver inspiration eller hjälp med en design finns min andra blogg : http://Liinanonstop.blogg.se ! 

Ha en bra dag!! KRAM!

Vicky

Vilken fin bild!

Tborgs Photography

Vilken fin bild! Hoppas du får en trevlig resa :)

Jessika

Vacker bild ^^

angelica

Du är fantastiskt vacker!

eemelielinneea † photo clothes everyday

jättefin bild!

Hanna

jättefin bild på en söt tjej ^^

Felicia (foto & vardag) ♥

Hej! tänkte meddela att jag är tillbaka nu efter en tids uppehåll, så har inte svarat på kommentarer och får antagligen göra det nu :)

hoppas du har haft en bra midsommar!

Angelina

grymt fin bild på dej!! :D

AnnaKK

Hejsan!

Hoppas du/ni har en toppenfin resa!? :-)

ava miranda

så himla fin! Vill ha dina ögon!

Junitjej

EN sådan fin bild på dig!

Mimmy

Sv: Tack så mycket!

Har du haft en fin midsommar?

Rebecca Önhult

Gud så vacker!

EMELIE - live the fkn life

åhhh fina du!