Yran och bilbingo

 
 
Vid den här tiden är Östersund som bäst, för festivalen Storsjöyran är nämligen i full gång. Hela veckan har det varit full fart. Man träffar massor av gamla vänner och bekanta ute på krogstråket och stämningen är på topp. Staden får nytt liv och det är verkligen roligt att få vara i mitt Östersund igen.
 
Ikväll ska jag prova på något nytt också, bilbingo! Vi får se om jag får tuta något, jag hoppas på det!
 
Clara

SV: Tackar tackar, de va det oxå. Mamsen bestämde sej för att baka, men den tog slut illa kvickt haha.

Håller på att skriva ihop tutorialen för väskan men ska göra en till och lotta ut kanske och då tar jag bilder till den oxå. Tjingeliling vilken härlig bild! Festival WOOP WOOP!

Marie

Ohhh så trevligt, hade varit kul att gå på ngn gång

Tack för raderna hos mig
kramar

Svar: Gör det! Väldigt roligt!
Victoria Rennerståhl

Ninni - Foto & Vardag

grym bild!
hoppas du får tuta massor ikväll :D

Ellen

Riktigt cool bild!
sv: Tack så mycket! :)

erika

jag har också velat pröva bilbingo hur länge som helst man aldrig kommit till skott. Lycka till !

Sara

Har heller aldrig prövat det, hoppas lyckan var med dig! :)

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: hihi ja! :D

snie.blogg.se

låter härligt!

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Himla söt bild! :)

SV: Tackar :)
Man behöver ett ir-filter :)

andreas

vad äger du för kamera?
gillar alla dina bilder.
väldigt fina. en bra blogg har du.

ha en fin dag!