Vår vackra värld

 
Egentligen finns det väldigt mycket ute i vår natur som är vackert och helt gratis att njuta av. Soluppgångar och solnedgångar i alla dess skepnader, djupa gröna skogar, oändligt stora blåa hav, öppna färgrika fält, spännande växter i olika former och färger, olika årstider och klimat. Djurlivet också såklart, som är extra kärt för mig, är inte att förglömma. Det gäller att ta till vara på dessa fina stunder och uppskatta vår värld. Till det ändamålet är kameror fantastiska. Jag har googlat runt på naturbilder och OJ säger jag, så mycket underbart det finns. Jag blir helt mållös när jag ser vissa foton, de är bara så vackra. Och i den världen lever vi i. Fantastiskt.
Sofia

Håller med! Sen är det otroligt hur mycket man ser genom kameran. Vattendroppar efter regn är till exempel en sån där jättevacker sak som man annars inte skulle ha tänkt på :)

Sara Björk

Så sant så! Man måste bara öppna ögonen och verkligen SE den vackra världen =)

Julia

Kan inte annat än hålla med. Det finns så många vackra landskap, men även så mycket fint i det vanliga om man bara ser närmare.

Becka [fotoblogg]

Verkligen helt fantastisk bild!
sv: Åh så glad jag blir. Tack så hemskt mycket underbara du! ♥

Elin

Så vackert !

|| mannen som kan prata om hundar ||

Åh, vilken underbar bild :)

Sv: Tack så mycket :) hon är väldigt ståtlig när hon vill :P

J E N N I F E R F O T O

Haha det gjorde du rätt i :)
Fin bild btw :)

Sara

Jättevacker bild!

sv; Hihi... Jaa riktigt fott var det *skickar iväg lite till dig* Hihi. ;)

Ninni - Vimsiga mamman

otroligt vackert

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Mycket fin bild!

SV: Ja visst var hon himla söt ^^,
Tackar :)