Jämtlandstriangeln

 
Nej, jag har inte tappat bort mig på fjället, otroligt nog. Jag sitter här säkert bakom min kära dator igen och kollar igenom alla härliga naturbilder från vår fjälltur. Vi blev verkligen bortskämda med fantastiska vyer och frisk luft. Stundvis var det jobbigt, men för det mesta var det en väldigt bra tur. Vi gick den så kallade Jämtlandstriangeln; Storulvån-Blåhammaren-Sylarna-Storulvån. Väldigt roligt att äntligen komma iväg på denna fjälltur som vi har pratat om så länge, och det var verkligen värt det. Det blir nog fler fjällturer framöver.
 
 
 
Fotograf Annie

Vad vackert det ser ut, den turen tittade jag på i våras, skulle också vilja gå den :)

Svar: Gå den! :)
Victoria Rennerståhl

Marie

Vackert

angelica

Fantastiska bilder! Åh, jag får sån längtan i maggropen att ge mig iväg, underbart! Kram

Milla

Fint! :-)

Svar: Tack! Det var verkligen fint också!
Victoria Rennerståhl

Sara Björk

Vad härligt, ser ut som en plats för kroppens återhämtning :) Kram!

Ulrika - Fotograf u.norman

Fint! Den sista bilden var underbar :)

Kimberly Engqvist

Otroligt vackra bilder! Speciellt bilden längst ner, underbar!!!!!!!

Jos

Härligt!

Dilin

Sista bilden var jätte fin!!:)

Matilda Johansson

Svar: Lite så ja :p

Ser jätte mysigt ut! :D

julia

fina bilder, spec den sista :)!

Becka [fotoblogg]

Åh helt underbara bilder!

Karin

Men så vackert!

Cecilia

Vilka härliga bilder! :)

Irma

vackert! jag har också gått precis den turen en gång, väldigt fint.

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

åh va fina bilder :D
kramis♥

AnnaKK

Vi var ju i de där trakterna under vår semester, fast fick nöja oss med att se de snöklädda fjällen på håll. Det var vackert det med, men att komma upp till dem måste ju vara ytterligare hundra (minst!?) gånger häftigare! :-D Maken är helt inne på att vi ska vandra i fjällen nån gång, och jag ska väl inte säga att jag är helt anti det. Men det får blir en enkel tur då som även småbarn fixar. Så ska det kanske lyckas för min del också!? Hm... <:-)

Svar: Haha! Det låter bra, jag tycker du ska lyssna på maken :) Det går ju bra att göra en dagstripp också! Då slipper man släpa på dessa gigantiska tunga ryggsäckarna! Dem tycker jag nästan är det jobbigaste. :)
Victoria Rennerståhl

Fotograf Cecilia Möller

Vilken natur!!!