Djurfotograf?

 

Jag har insett att jag verkligen gillar att fotografera djur. Jag tror att det är vad jag helst gör om jag skulle välja mellan olika fotograftyper. De är så naturliga och vackra (oftast) och de gör sig så bra på bild. Visst, det roligaste är kanske att få lite ovanliga, udda djur att fastna på linsen, men även djuren i vår närhet förtjänar att fotograferas. Oftast när jag är på resor och får se andra länder så är det när jag ser något djur som kameran går varm. Det är faktiskt den största orsaken till att Sydafrika var den bästa resan i mitt liv eftersom jag där fick se så otroligt mycket djur i sin naturliga miljö. Jag har inte visat så mycket bilder från Sydafrika än på bloggen, men jag lovar, det kommer. Jag har massor!

 

Mer djur- och naturfotografering åt folket!

CJ

SVAR: Åh jag förstår det, en jäkla miss av mig att inte åka dit. Jag älskar Nick Brandt och hans bildspråk, och framförallt att han brinner för djurens rättigheter också. :)

Simon Glimholt

<3 Naturfotografering <3 =)

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack så mycket! :)



superfina bilder! älskar att fota djur ^^

Simon Glimholt

sv: Åh tack så mycket! Får hoppas att jag kommer vidare i tävlingen =)