Scannar för glatta livet

 


Jag har hållit på för fullt med att scanna in massor av bilder från förr. Mest från när jag var liten som kan vara kul att ha digitaliserade. Det är dock mycket jobb och det tär på tålamodet. Än så länge har jag scannat in över 900 bilder, vilket jag inte tycker är fy skam. Det har dock tagit sin lilla tid.
ElinStrååt

svar: tack snälla du!

hanna b

sv: Great, då är du med i veckans blogg igen! :)

Marie

Ohh vad roligt =D

Marie

Ja, helt underbart väder idag =D

Marie

Du använder också Photoscape ser jag, superbra program

DIANA ÖSTERBERG

Hej snygging! Hur är det med dig? :)

En modells liv

Hej!



Jag undrar om du skulle kunna vara söt och rösta på mig? :)



Bara att klicka på länken : http://www.missworldsweden.se/kval2012/rose_marie_wedin



Sen trycker du på facebook gillaknapp som finns i bidraget där, så har du röstat på mig, enkelt tar bara 2 sek!



Jag vill jätte gärna bli miss world.



Skulle vara sött om du kunde dela detta vidare på facebook eller på bloggen också? <3

Johanna Öberg

PhotoScape brukar jag använda, enkelt och bra:D

Anne

Åhh.. vad duktig du är! Jag har tänkt tanken så många gånger när jag sett mängderna av gamla album hos mamma och pappa. Nu fick jag lite inspiration.. Kanske är dags att börja scanna trots allt! :)



Jättefin blogg!