Hästaktigt

 
Mode, mingel, erbjudanden, visningar och fest är något som jag ska njuta av idag på modeeventet Fashion Night Stockholm. Det kommer bli kul!
 
Till något helt annat, av någon anledning verkar mina bilder i väldigt många blogginlägg vara på vift. Jag hoppas att det är tillfälligt och att de hittar tillbaka till sina rättmätiga platser igen. Det känns väldigt tråkigt när bilder som man lagt mycket tid och energi på inte kan synas på bloggen. Jag antar att det har att göra med problem med blogg.se, eller jag hoppas på det, för jag vet inte hur man fixar sådant! Någon som har något tips?
Karin O

Oh härligt, ha så kul:)

Sara Björk

tråkigt när det krånglar :( Kram!

Fotograf Shora - fotograf i Linköping

Jag tror att det är blogg.se:s portal som krånglar. Tror inte att det går att fixa till på annat sätt än att kanske använda en extern bildtjänst och länka bilderna därifrån tills det går att lösa problemen med blogg.se.

Och nu till något annat. Vilka underbara hästbilder! Jag har alltid haft svårt för att fota hästar, vet inte riktigt varför. Du har lyckats ypperligt med att fånga deras personligheter!

Ha det så trevligt på eventet!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Mina bilder brukar oxå försvinna titt som tätt, men dom kommer tillbaka. Till slut.

Underbara bilder! :)
SV: Tackar :)

Mirre - En Fotograferande hundtoka

Mina bilder är också borta ibland och ibland inte, men såg att det var borta i arrkiv längre bak, så det kommer kanske tillbaka

Malin Aurora

Åh så vackra bilder!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Otroligt fina bilder! Tror nog att bilderna som är på vift kommer tillbaka :)

K A J J A

Sv. Härligt! Meddelar dig när vinnaren är utsedd :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

så fina bilder victoria :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

hilda fromm

Nu kan du vinna en unik kamerarem, eller få ett special erbjudande på en unik bloggdesign för endast 30:-
Kolla då här: http://hildafromm.blogg.se/2012/august/tavling-bloggdesign-30kr.html

julia

fina bilder!
hoppas bilderna syns sen också:)

Erikaa

Var gärna med i min tävling där man kan vinna ett rosa iphoneskal! :) Länk till inlägget: http://www.nattstad.se/erikagustafsson?id=3913363

Kram!

Clara

Så underbara bilder! Superdupa fina! har oxå haft problem med bilderna men har uppgraderat mozilla firefox o då började de funka!

mikaela

Hej, är du en som gillar nelly.com shoes ,jeffrey campbell, craft ,tiger of sweden mm ?
då ska du kolla in min blogg och skicka in ett mail till mig så skickar jag en inbjudan till dig så du kommer in på den hemsidan !
kram

Sandra på Ön

Hoppas att du får trevligt på eventet. Fina bilder.

Sofia

Åh kul! Hoppas du får en grym kväll. :)

Mikxki

Riktigt fina bilder :)

malin

http://www.malinsjolander.com/2012/08/vinn-ett-iphone-4-skal.html

TÄVLING PÅ BLOGGEN! :)

Eleonore

Så kul att du gått på fashion night! Alltid kul att gå på events :)