ADAY.org

Jag såg en reklam på tv igår som gjorde mig nyfiken. Det är det här ---> aday.org

Den 15 maj 2012 ska så många som möjligt fotografera sin dag, världen runt. Jag tycker att det är ett intressant upplägg att få se människors perspektiv på vardagen. Jag kommer att delta, gör det du också! Gå in här för att läsa mer.

 

Här är exempelvis två bilder från en av mina dagar, på mig och min Thomas.

Sara

Det där låter ju intressant.. Men jag förstod inte hur man skulle få dit bilderna?

yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

KRAAM

Felicia Andreasson - Foto

sv: Tack!! :D

Marie

Ohh vilken bra ide ska jag kika in. Fin bild på dig kram

AnnaKK

Ja, visst låter det spännande! Ett riktigt kul sätt att spara en dag av vår tid till framtiden, och det ska bli himla intressant att kika runt lite bland bidragen framöver. Vore jättekul att delta, men jag har inte bestämt mej helt och hållet om den saken än. Men kasnke!? :-)

Clara

Tack för tipset, jag måste kika in där!