Vi ska på Svansjön!



I februari ska jag och Sofia på dansföreställningen Svansjön som går av stapeln här i Stockholm mellan den 2 december - 5 februari. Det är "Benke" från Bounce som har kommit på idén och koreografin till föreställningen. Han har gjort en ny tolkning av den klassiska Svansjön, nu mer mot streetdance. Så denna föreställning ska hon och jag njuta av när vi kommer hem från Spanien. Ska bli kul att se! När jag var i Ryssland för ganska många år sedan såg jag Svansjön, den klassiska varianten, så det ska bli spännande att se de stora skillnaderna mellan den och den här nya streetdance-varianten.
hildas porträtt

Är du sugen på att lära dig rita, eller kanske få bra tips för att bli bättre?

Kika in hos mej och lämna gärna en kommentar om det är någonting du skulle vilja lära dig!

Kram

hildas porträtt

Är du sugen på att lära dig rita, eller kanske få bra tips för att bli bättre?

Kika in hos mej och lämna gärna en kommentar om det är någonting du skulle vilja lära dig!

Kram

Sofia

Blir jättespännande med en nytolkning! Jag är jätteglad att vi kommer att se den :)

Felicia

ÅH jag skulle vilja se den så enormt mycket! satan vart köpte du biljetter? visst måste det finnas kvar?



PUSS

Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)